سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

معاون رئیس‌جمهور: حکم زنجانی این بود که اگر اموال برگردد، اعدام نشود

  • کد خبر: ۲۱۳۰۹۳
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
معاون رئیس‌جمهور: حکم زنجانی این بود که اگر اموال برگردد، اعدام نشود
معاون حقوقی رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی‌شود.

وی افزود: بابک زنجانی سال ۹۷ از زندان به مسئولین نامه زد که «من در خارج از کشور اموالی دارم و می‌توانم بدهی را برگردانم»؛ رئیس وقت قوه‌قضائیه هم فرصتی برای بازگشت پول به او داد.

دهقان تاکید کرد: بخشی از بدهیِ زنجانی پیش‌تر با توقیف اموال او در داخل کشور پرداخت شد و بخش دیگرِ بدهیِ او هم با کالای ارزشمندی که وارد کشور شده پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات صرفا انتخاب افراد نیست بلکه مایه استحکام پایه‌های پیشرفت و امنیت کشور است، افزود: دشمنان ما دشمن انتخابات و دوستان ما دوستان انتخابات هستند، کسانی که دل در گرو کشور و پیشرفت کشور دارند انتخابات را مایه و بستری برای پیشرفت کشور می‌دانند و در آن مشارکت می‌کنند.

دهقان همچنین بیان کرد: کسانی که مردم را از انتخابات مایوس و تلاش می‌کنند که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، به کشور خدمت نمی‌کنند بلکه دانسته یا نادانسته ضربه می‌زنند و دشمنان کشور را خوشحال می‌کنند.

معاون حقوقی رئیس جمهور در پایان بیان کرد: ملت ایران همانند همیشه حماسه جدیدی خلق کنند و با توجه به موضوعاتی که در منطقه و دشمنی‌هایی که نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران وجود دارد این انتخابات، انتخابات بسیار پرشوری باشد و موجب استحکام پایه‌های بیشتر نظام اسلامی شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->